"Wszystko co ja wymyślę, wszystko co powiem, ludzie będą powtarzać do końca swojego życia..."

Witajcie kochani i obłąkani!

Jeżli czytasz tego bloga, bierzesz sobie wszystko do serca, kochana osoba Cię zdradza a życie staje się być kłopotem... Radzę skonsultować się ze specjalistą, bo nawet ja nie będę w stanie Ci pomóc :)

czwartek, 1 listopada 2007

Zadziwiające!


Oryginał, ekscentryk, cudak, chimeryk, dziwadło, dziwoląg. To charakteryzuje osobnika na przystanku. Nieokrzesana fryzura, ciemne okulary, przejmująca barwa głosu. Słuchałam sobie iPod'a, tak po prostu, przypadkowo, z mało komfortowych słuchawek pobrzmiewała piosenka Depechowców. Patrzyłam na rozkład jazdy, wpatrywałam się w godziny, po pewnym czasie skierowałam się w stronę ulicy, a ON tam był. Dave. Nic więcej.
- ja pierdole! Halloween dzisiaj! - pomyślałam
Może to przypadek, może fan Depeche Mode... Niezwłocznie odwróciłam się w drugą stronę i moje nogi zaczęły pracować jak nigdy dotąd. Czmychałam aż pod dom, aż poczułam, że moje nogi pulsują w rytmie serca. Fatum? Przeznaczenie? Czy może dogmat?

Co ubóstwia Enigma?

  • zimę i wiosnę ;)
  • zimno
  • t-shirty
  • Słodycze
  • psikusy
  • opaloną skórę
  • Kawę
  • Kanye'go
  • deskę ;)
  • brak cukru - brak litości