"Wszystko co ja wymyślę, wszystko co powiem, ludzie będą powtarzać do końca swojego życia..."

Witajcie kochani i obłąkani!

Jeżli czytasz tego bloga, bierzesz sobie wszystko do serca, kochana osoba Cię zdradza a życie staje się być kłopotem... Radzę skonsultować się ze specjalistą, bo nawet ja nie będę w stanie Ci pomóc :)

sobota, 3 listopada 2007

Moje wspomnienia leżą tuż pod nogami...


Pamiętam jak cieszyłam się, gdy zobaczyłam pierwsze pączki zdobiące obnażone drzewka. Budzące się ze snu zwierzęta, niepozorne kwiatuszki przebijające się przez wilgotną ziemię. Wszystko dojrzewało, zapach świżości unosił się w powietrzu. Tak mijały dni, tygodnie, miesiące... Gdy zawiały pierwsze chłodne wiatry, słońce wcześniej zaczęło kryć się za szkarłatnym nieboskłonem, a opadające liście zdemaskowały drzewa, które ukrywały ich pokaźne korony, symulujące władzę nad lasem. Nadchodząca jesień zawstydza zarumienione liście na krzewach. Złote topole gubiły swój dobytek, a zwykłą leśną drogę ustroiła pani jesień swoim barwnym dywanem...

Co ubóstwia Enigma?

  • zimę i wiosnę ;)
  • zimno
  • t-shirty
  • Słodycze
  • psikusy
  • opaloną skórę
  • Kawę
  • Kanye'go
  • deskę ;)
  • brak cukru - brak litości